2009.

Hejhej.

Sådärja, nu är vi äntligen inne på 2009.
Under 2008 genomgick jag väldigt mycket, positivt som negativt.

Jag är otroligt stolt över mig själv att jag klarade av att ta mig igenom det jobbigaste en människa kan gå igenom.
Men en sak är säker, jag hade jag aldrig klarat av det om det inte vore för mina underbara vänner. ♥

Men iallafall, nu kommer lite info om dom senaste dagarna.

På nyårsafton stack jag somsagt in till stan och fixade naglarna och så..
Mötte upp Jennifer, sen körde vi och handla mat osv inför kvällen :)

Sen hem, snabbt som attan och städade igenom hela huset.. duktig som man är :)
Sen bev det ännu mer fixande osv inför kvällen och så.

Vid 4 tiden, kom Sofia hit och hjälpte mig.. :)
Vi började fixa med efterrätten osv, sen med huvudrätten.

Sen dusch + fix och sådär, sen vid halv 6 kom resten av tjejerna hit :)
Johanna, Paula, Jennifer och Sandra. ♥

Sen efter ett tag så käkade vi och så.
Helt underbart.. jag är så glad att jag har er! ♥

Vid 8 tiden, började folket rulla in.. vilket var väldigt kul :D Hihi.

Vid 10 tiden hade väl allt folk kommit mer eller mindre, och kvällen var galen.

Hade en riktigt bra nyår, verkligen.
Endast med dem personer som verkligen betyder allt för mig.. så TACK, för ni gjorde min nyår! :)

Vid 3 tiden eller något på natten, så hade allt folk stuckigt typ.
Och då gick alla och la sig, dom som skulle nanna här dvs :)
Jag, Jennifer, Sofia, Ralle, Dennis & Strinnö.

Kan ju meddela att den natten, kommer jag aldrig att glömma.. ♥

Dagen efter, vaknade alla vid typ 9 tiden.. ellerja, alla förutom Sofia, haha :)
Killarna började kröka mitt på morgnen.. (?) haha.
Medans jag&jennifer började städa hela huset.. var riktigt skönt när det var gjort ska jag säga :)
Tack jennifer, du är världens bästa! ♥

Vid 12 tiden så åkte jag, jennifer, dennis ralle och strinnö in till donkis för att äta bakismat. :D
Vilket satt så jävla gott.. helt sinnes!

Sen vid 1 tiden, åkte jag&jennifer hem till mig igen.. snackade lite med sofia som äntligen vaknat då ;)

Sen efter ett tag stack sofia hem, och då tog jag&jennifer oss en feeeet powernap.. SÅ jävla najs! :D
Ingenting är bättre än powernaps när man är trött och bakfull asså.. höhö!

Vid 4 tiden, stack jag&jennifer hem till henne.. där blev det fix och så..
Sen vid hal 7 tiden begav vi oss till strinnö :)

När vi kom dit var redan ralle, dennis och qwinten där.. sen såg vi på film allihopa.
Alla var typ lika döda och ingen orkade knappt röra sig.. haha, gilla läget liksom. ^^

Vid 10 tiden, gick jag&dennis hem till honom.. så fixade han lite snabbmat till mig :)
Sen gick vi och la oss.

Vaknade sedan igår typ halv 7 på morgonen när dennis pussa mig hejdå och stack till jobb :)
Sen somna jag om så gooott.. sen ringde jennifer och sa att hon var påväg dit.

Så jag gick upp och öppna för henne, sen gick vi och la oss igen.. och sov till typ 11 :D
Riktigt skönt asså.

Sen fixade vi lite frulle och så och sen åkte vi in till stan :)
Mötte upp Johanna&Emelie och fixade presenter åt Sofia.

Sen stack jag&johanna hem vid 3 tiden.. sen blev det bara chill osv. :)
Sen duschade jag & fixade mig, sen körde mamma mig till jennifer vid halv 6 typ.

Sen vid 6 när sandra kommit till jennifer så körde vi till trelleborg & hem till sofia :)
Som skulle ha tjejmiddag för den kvinnan fyller ju år imorgon.. ;) grr!

Sen var vi hemma hos sofia hela kvällen.. åt och drack gott och hade en riktig girlikväll :)
Helt underbart roligt faktiskt :)

Massa sexlekar.. ;) och andra lekar, singstar osv :) Tack tjejer!

Sen vid halv 1 eller något, stack allihopa hem typ.. så jag, johanna och paula stack också :)
Först körde vi och lämna paula hemma i lomma, sen hem till oxie. :)

Sen när jag kom hem, däcka jag typ direkt.. gårdagen var inte den bästa =/
Inte delar av den iallafall.. men, du är värd väntan. ♥

& idag, vakna jag vid 11 tiden när caroline ringde och väckte mig.. :O hehe.
Snackade lite och sådär, sen kunde jag ju självklart inte somna om.. haha! :)
Jag älskar dig Caroline

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. kollat på vänner och baara tagit det lugnt.
Det behövdes faktiskt.

& nu, ska jag strax hoppa in i duschen tror jag.. sen blir det mys med jennifer ikväll. ♥

Jennifer, Sandra, Paula, Johanna & Sofia.. jag vet inte vad jag hade gjort utan er..
Ni är helt underbara, finner inga ord. ♥

Nu, kommer lite bilder från Nyår.. haha, känsliga tittare varnas. ^^
Sen kommer fler biler, från sofias tjejmiddag osv när johanna kirrat det. :)

  
  
  
  
   
  

/ Lillanilla.               love like that.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback