Snart är det dags.

Tjoho.

Idag, vaknade jag vid 10 tiden.. kände mig helt seg i kroppen =/
Plus att mitt knä började verka igen.. fan ta min ledbandskada :(

Menmen, jag gick upp och fixade mig och sådär.. sen nörda jag datan lite.

Vid 2 tiden stack jag in till stan, och sen vid 3 gick jag och fixade mina naglar.
Så nu är dom fina igen.. hihi :D

Sen stack jag vidare mot Mobilia en stund.. gick och hälsade på tove och sådär.
Riktigt kul o se dig igen gumman.. såå längesen :( hihi.

Efter en stund kom även mamma till mobilia och då blev det lite shoppshopp.
Nya tvättservetter till sminket, en kjol, en enkel v-ringad tröja, slipover och ett linne.

Var redan hemma vid halv 7 eller något.. och då chillade jag bara fram tills dennis kom hit.
Sen blev de lite myspys o så bara.

Vilket det sedan har varit hela kvällen igenom.. haha :)
Nu sitter han bakom mig och masserar mig.. = underbart avslut på kvällen. :)

& imorgon bär det av till Leksand.. helt jävla underbart :D
Blir hämtad kl 7 av patrik, sen kör vi vidare till isstadion.

Så imorgon lär de inte bli någon update iallafall.. haha.
AAALLA som inte ska till leksand se till o starta tvn imorgon ist och håll tummarna för hökarna!!!

Kommer dock sakna Caroline något otrooligt under bussresan imorgon..
menmen, jag får väl försöka klara mig :(

Nuuu, blir de bingen.. om jag ska kunna komma upp kl 6 imorgonbitti.. ha det bra, HAJ.

/ Lillanilla.                      Du trodde du hade makten, but hey.. you suck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback