GRATTIS ÄLSKLING!!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Jennifers födelsedag, hurra hurra hurra!

MJAAA, idag fyller alltså min andra halva år.. grattis som fan älskling! :D

Ville bara passa på och säga nu att det finns ingen bättre än du.
Du är den bästa kompisen man kan önska sig och jag är evigt tacksam att du är min.
Vi har varit vänner i 7,8 år nu? Men inte blivit bästa vänner förrens 2 år tillbaka..
Du kom verkligen in och blev en del av mitt liv när jag behövde någon som du.
Vi har gått igenom extremt mycket tillsammans redan.. och mer ska det bli. ;)

Minns du när vi schtekte på bo01 vartenda dag i sommar? Shullan&Bruttan. ♥
Eller minns du när vi var i Stockholm? 1 flaska vin.. EN FLASKA!!!!
Eller minns du alla våra sjuka utgångar? När vi hamnat i min säng kl 6 på morgonen?

Allt sjukt vi gör, har gjort och LÄR göra.. det kan jag inte sätta ord på.
Du är min sjukaste vän.. men ack den bästa!

Ja, för att sammanfatta ; Jag älskar dig Jennifer, du är min bästa vän och jag hoppas du har en bra dag. ♥
& jag hoppas du tar det lugnt ikväll, för imorgon.. DÅÅÅ smäller det, både på det ena & det andra sättet ;)

   
  

Kommentarer
Postat av: vad hände med johan?

sjukaste vän?

2009-02-20 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback