Det senaste.

Tjoo.

Nu kommer den senaste uppdateringen.
Pratade just med Johanna igår om att jag kanske tappat stinget? Hm.. jaja.

I torsdags, jobbade jag somsagt. 8-16.
Mina arbetskamrater var så snälla under förmiddagen så jag fick åka,
och kolla med banken om mina pengar var kvar fast jag igentligen skulle jobbat.

Så jag kom tillbaka lagom till middagsamlingen så det var skönt :)

Pengarna och allt fanns hur som helst kvar, vilket var en otrolig lättad kan jag säga!
Nu får jag mina nya kort osv denna veckan, sen ska jag bara fixa nytt legg.

Slutade klockan 4, sen stack jag hem och var hemma vid 5 tiden.
Degade mest då, var helt slutkörd i min kropp? Lagom konstigt.. menja.

Sen kom Johanna hit, så snackade vi osv.
Se hjälpte hon mig med mina nya möbler och så, så nu är här finfint! :D
Bara min nya säng som väntar.. iih!

& i fredags, jobbade jag öppning så jag var på jobb redan 06.20.
Sen sluta jag halv 1, så det var riktigt nice! :)

Stack in och fick min luftbubbla på en av mina naglar fixade sen stack jag hem.
Hoppa snabbt som attan in i duschen och fixade mig sen drog jag hem till Caroline. ♥

& där hemma åt vi hemlagad pizza och drack vin.. helt underbart var det! :)
Tacka gud för att du finns linis, du är helt underbar. vad skulle jag gjort utan dig!?

Vid kvart i sju, kom vår taxi och hämtade oss och lämna oss på Malmö Arena.
Då var vi lagom peppade för match kan jag meddela. :D
& vilken jävla match vi fick bevittna.. vilken förändring, vilka hjältar!
Det kändes verkligen som Percy Nilsson sa efter matchen;
Idag kändes det som SM-guld på läktaren..
För vilken jävla känsla och glädje det var resten av kvällen & natten sen :D iih

Efter matchen, stack vi ut och tacka grabbarna.. spec superhjälten, Kung Carl!
Sedan satte vi oss vid baren ett tag allihopa och tog oss en drink innan vi drog vidare.

Stack sedan hem till Fredde på förfest, innan vi drog in till Lillatorg.
Mycket trevligt var det, :) Somsagt, vad skulle jag gjort utan Caroline?! ♥

Vid 12 eller något, tog vi allihopa taxi in till Lillatorg på ännu en drink :D
Sen vidare på utgång, skulle bli etage men det fick bli breaze.
Vilket var helt okej det också, för fyfan vad roligt vi hade! :D

Träffade en massa vänner osv där inne också, så det är alltid ball :D
Speciellt när vissa av dom är så toppade så dom inte kan stå på sina ben! ;) hahaha.

Men iallafall, natten inne på breaze var ballast på länge.. för alla flippa verkigen ut totalt :D
Riktigt ball och se!

Iallafall så när vi skulle hem blev det ett jäkla liv med ordningsvakter och poliser.. + hundar.
Riktigt jävla illa.. övervåld till max? JADÅ. cppoliser alltså.

Men iallafall så kom glenn och hämtade mig&fredde, och körde fredde hem till sig och mig hem.
Jag däcka diret när jag kom hem kan jag säga.. redigt sliten, fyfan.
Dock hann jag med att skicka ett sms till johanna som jag inte minns ha skrivit?
Haha lagom crazy.. menmen.

& i lördags, vaknade jag upp med världens fetaste baksmälla nånsin.. fyfan, haha!
Och då fick man sota för en massa idiotsaker man sagt på fyllan.. hemskt. Förlåt, igen..

Så jag tillbringa typ hela min dag i sängen.. haha, lika gott liksom.
Man förtjäna ju det om inget annat. 

Johanna kom även förbi en liten stund under dagen, :) hihi.
Sen vid 6 tiden kom även jennifer hit, så chillade vi och sådär.

Sen mötte vi upp Johanna på centrum.. handlade köpemat, hyrde filmer och massa gott.
Sen körde vi hem till Johanna och såg finalen av Körslaget.
Dessvärre vann inte snyggerik.. :( iish.

Sen såg vi på våra filmer.. Hata Göteborg och någon skräckfilm som jag somna utav. :$
Haha, tydligen så var den inte bra? Fast sen vakna jag till när jennifer&johanna skriker!!

Sen vid 1 eller något körde jennifer mig hem.. då var jag död fan, haha. :D

& i söndags, vaknade jag vid 10 tiden.. åt och duscha osv :)
Sen så körde mamma mig till jobb vid 12 tiden, sen sluta jag 4. så jag missa hockeyn. =/

Men vad jag fått höra var även den matchen helgalen? :D Riktigt underbart somsagt.
Nu är det playoff som gäller, 2 poäng dit.. kom iiigen malmö!!

Sen söndagskvällen tillbringade jag med johanna :) vi såg film och bara mös.
Underbart avslut på helgen, hihi. :)

& idag, vaknade jag vid 7 tiden.. fixade mig och käkade frulle.
Sen körde pappa mig till jobb, men när jag kom dit fick jag veta att jag inte behövdes?
Rätt drygt.. menja, vad kan man göra? Så jag åkte hem igen.

Matilda, du är underbar! ♥

& under dagen har jag inte gjort för mycket.. haft updatesamtal med paula om diverse saker o så :)

Sen ikväll har jag tränat med johanna.. skönt faktiskt.
En hel vecka sen nu liksom. så det kändes riktigt skönt.

Imorgon ska jag ner och träna under dagen om jag inte blir ringd till jobb och sen även sola :) iih.

& jääävla klydd det ska vara om magaluf alltså..
varför kan man inte bara stå fast vid planen?varför börja klydda med pengar hit och dit?
och personer hit och dit nu? förstår inte det, menja.
och säga att jag inte bryr mig? det är bara jävligt lågt ska du veta.
har inget emot dig för fem öre, jag älskar dig för du är en helt underbar vän..
MEN det var jävligt lågt.

aja, tjejer.. ni är guld. ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen osv, sen slänga mig i sängen och se ngn bra film :)

Peace out.

/ Lillanilla.         ge mig en fotboll, sol och gräsplan, nununu!!


Kommentarer
Postat av: Jooh the hoe (not)

Lite uppdatering kanske? hö hö hö :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback