Underbara helg.

Hejsan.

Nu har även denna helgen gått, och snart inväntar en ny :D hihi.

I fredags, vaknade jag vid 11 tiden eller något.

Så fixade jag lite frulle osv.


Sen vid halv 4 eller något, kom Paula hit så lagade vi lite nudlar och sådär :)

Riktigt mums.. sen hade vi deeptalk! ♥

Vid 6 tiden kom alla tjejerna hit, 10st.. för att fira jennifer :D hihi.
Middagen jag&johanna hade ordnat blev succé och även tårtan :D

Sen blev det party all night long kan jag meddela.
Först en enormt rolig förfest hemma hos mig med massa dans&musik.
Sen vidare till Slagt, där det bjöds på ännu mer dans&musik :D

Sen träffade vi även lite hockeyfolk där inne.. jacob, keke, tobias och filip :)
Haha, fulla och glada som vanligt ;) grr!

Skedde dock en hel del drama under kvällens gång.. fick ta del av en hel del fakta..
Intressant, till 100% men dock försenad.. that ship has saild my friend!

Vid halv 5 kom Dennis och hämtade mig, johanna, caroline & jacob.
Då var vi minst sagt döda.. speciellt jag, och speciellt i mina fötter.. menmen.

Vi lämnade av caroline&jacob hemma hos caroline sen däcka jag, dennis & johanna gott hos mig.

Sen vaknade vi upp 12 eller något dagen efter, och då hade dennis stuckigt och badat med ralle :) hehe.

jag&johanna passade på att städa undan i huset och sådär, sen dega vi isönder 60.000! :D haha.
Iallafall fram tills 4 eller något.. då tog vi tag i oss själva och gick ner och handlade maud.

Som vi sedan tillaga när vi kom hem.. och precis lagom till maten kom även jennifer hit :)

Sen blev det fix och sådär snabbt som attan sen vid 8 tiden började melodifestivalen som vi såg :)
Och efter ett tag kom jimmy, micke och jonas och gjorde oss sällskap :)
Sen även dennis, ralle och strinnö.

& under lördagskvällen blev det lite chillkrök hemma hos mig, hur trevligt som helst :)

senare in på kvällen tittade även sandra förbi en stund, min slyniiis!

i söndags, vaknade typ alla upp vid 8 på morgonen.. dvs 4 timmar sömn, men läget?
det var såklart ralle som väckte oss allihopa klockan 8 för han är en cpmorgonmänniska! :(

Sen blev det gaanska mycket deg osv framför tvn för dom andra medans jag var extremt duktig och storstäda huset :D
Mamma&Pappa blev sjukt imponerade av det iallafall.. det är huvudsaken! ;)

Vid 12 tiden stack killarna hemåt sen även johanna vid 1 tiden och därefter jennifer :)

Sen hoppade jag snabbt som attans in i duschen och fixade mig.
Och vid 3 tiden kom robbe&jacob och hämtade mig sen körde vi ut till Malmö Arena.

Sen fick jag umgås med Kurva 8, ;) haha.. fram tills caroline droppade in lagom till nedsläpp :)

Matchen i sig var helt jävla magisk.. fyfan, underbart!! :D

Efter matchen, tog jag och syster bussen hem och sådär.
Sen efter en stund kom Dennis till mig :)

Blev mys och sådär, sen körde vi ner och handlade lite gott och såg beck :)
Somnade sedan gott.. finns inget bättre än att somna i dina armar babe! ♥

& i måndags, vaknade vi upp vid halv 7 eller något som vanligt.
Sen stack dennis iväg till jobb och jag sov lite till.. hihi :D

Sen vid 12 tiden körde mamma mig ner till västra hamnen där jag skulle fotas tillsammans med syster.
Fotades för The Studio.. faktiskt riktigt kul och få en makeover :D hihi.

Var klar där vid 4 tiden eller något, sen begav jag mig hemåt :)
Sen fixade jag bara lite käk och sådär.

Vid halv 7 tiden fick jag&johanna för att köra till svedala och äta glass :D
Även passa på o lämna saker till dennis.

Sen när vi hade käkat glass, lämnade johanna av mig hos dennis igen :) iih.
Sen blev det myspys och sen somna vi gott.

igår, ( tisdag. ) vaknade vi vid halv 7 tiden som vanligt.. dennis körde mig hem, sen till jobb :)

Sen under dagen gjorde jag inte för mycket.. tog det mest lugnt typ.

Vid 4 tiden kom dennis och hämta mig igen, sen åkte vi hem till honom :)
Mös lite och sådär, sen så stack han och tränade.

Då passade jag på o ordna lite hos honom, sen när han kom hem käkade vi mat :)
Riktigt gott, som vanligt.. tack babe! ♥

Sen hade vi en riktigt myskväll.. med film och popcorn :D hihi.

& idaaag, tog vi oss en skön sovmorgon och vaknade inte förrens halv 8. :) Riktigt nice.
Vid 8 tiden körde dennis mig hem, sen vidare till jobb.

Sen käkade jag frulle osv med mamma&pappa och snackade lite allmänt :)
Sen vidare upp till stan, fixade lite saker och sådär.

Mötte sedan upp johanna på en fika vid 11 tiden :) gottgott, du är bäst gumman.
Sen stack jag vidare till bo01 och hämtade ut mina bilder sen åkte jag hem.

Under resten av dagen har jag faktiskt inte gjort ett piss, haha :)
Varit inne hos syrran och snackat lite skit och sådär bara.

Nu, sitter jag här.. har precis kollat klart på min film.
Jag ska nog faktiskt snart hoppa i säng.. dooktigt trött idag? haha. menmen!

Till helgen då.. fredag; Leksand away.. ska bli riktigt kul :D
lördag; träningsmatch mot gislöv sen melodifestivalmys med tjejerna,dennis, ralle & strinnö :)
och söndag; förhoppningsvis kolla hockey? KOM IGEN NU MALMÖÖÖ!!!

menmen, nu ska jag iallafall chappa.. kommer lite bilder från helgen här nedan ^^

/ Lillanilla.           I'm better of without you '

   
  
   

  utflippade bilder inne på slagt.. haha!

  
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback