Update.

Hejhopp.

Nu var man tillbaka på svensk mark igen.. usch&tvi.

Jag var hemma i måndagsmorse vid halv 7 på morgonen..
& då hämta mamma och pappa mig nere vid centralen sen åkte vi hem och åt frulle. :)

Sen däcka jag i några timmar och vakna vid halv 3 på eftermiddagen.. haha.
Så är det vetni :D

Sen tog jag det bara lugnt hela kvällen mer eller mindre.. prata massor med mamma o så. :)

& igår, tisdag.. så vaknade jag vid 1 tiden.. kunde inte somna förrens 6 igårmorse så :(
Pga denna jävla smärta i magen.. fan alltså, när ska skitet försvinna?! :( blir deppig..

Senare kom gummsi hit, så körde vi ner till olympic där jag sa BYEBYE!
Klubben är ett skämt rent ut sagt! Nu ska jag provträna med Janstorp på torsdag :)
Där även jag har gummsi, min snäcka! ♥

Sen körde vi till maxi o handla lite gott och därefter hem till mig och såg tv.. betty och despan! :D
Såklart.. det är ju vår tisdagsvana.. lala!

Sen såg vi massor av one tree hill tills typ klockan 1 när gummsi körde hem :)

Annars idag har jag inte gjort speciellt mycket.. magen gör mer o mer ont :(
Så idag har jag bara vilat.. kändes behövligt.

Imorgon, ska jag in till jobb en runda sen träffa caroline.. min fina fina bästis! ♥

Sen måste jag bara påpeka, att jag saknar redan bernt jäkligt mycket.. ni vet, nykär och sådant :)
Åker upp till norge igen nästa torsdag, det är verkligen något jag ser fram emot.. ♥

Aja, nu ska jag försöka få i mig något att äta.. kanske skriver senare ikväll, annars imorgon.

/ Lillanilla.                 du får mig att känna, något jag aldrig känt förut '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback