Snart är det dags..

Tjenixen!

Jahaja.. idag var jag uppe med tuppen kändes det som.. lala.

Vakna halv 9, hoppa in o duschen och fixade mig sen åt jag frukost med familjen.
Strax därefter (klockan TIO!!!!) körde jag och mamma till mobilia och handla alla julklappar..
Ellerja, inte alla.. men minst hälften iallafall :)

Vi var klara där kl 3? Haha, omg.. folk är galna asså! :D

Men vi var väl klara allt som allt halv 7 när vi landa innanför ytterdörren trötta men nöjda :)
Men inte var stressandet sluta inte där inte.. nänä, då skulle allt packas in osv.

Men iaf, NU strax efter midnatt är allt färdigt.. maten, klapparna och pyntet..
Nu är jag redo för Julafton! :D Som ientligen är redan nu, men det låsas vi som vi inte vet :D hihi.

Har precis tvättat bort sminket och satt på mig pyjamasen och ska snart hoppa i säng.
Pratade även med min älskling för en stund sen.. saknar honom HIMLA mycket :( usch!

Aja.. nu kallar dock sängen.. ögonen har domnat av för längesen! :D nattinatti.

/ Lillanilla.                             .. lilla hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback