Myskrök.

Tjoooo!

Igår gjorde jag inget speciellt under dagen.. tog det mest lugnt.

Sen kom Caroline hit vid halv 7 tiden, så snackades det en hel del.. OM ALLT.
Hon förstår mig alltid.. som ingen annan gör! Mina fina bästis.. Jag älskar dig allra mest daarling ♥

Det hände ju en hel saker igår kan man säga..

När jag öppna brevlådan igår låg där brev till mig från den skolan jag sökt till.
& det var antagningsbesked att jag kommit in och börjar den 15 februari!!
Jag blev vääldigt glad kan man säga eftersom jag väntat på detta i 1 år..
Och detta är verkligen något som jag vill!

Men, problemen dök genast upp i mitt huvud.. Norge, Jobbet i Norge? Bernt? Ja, allt.. usch!

Så idag, åker jag till Norge så ska jag och Bernt diskutera allt.. ska bli skönt faktiskt :)

Men somsagt igår kom Caroline hit vid halv 7.. sen vid 7 tiden stack vi hem till Krille.
Där det var lite myskrök inför nyår och så.. :)

Där befann sig Micke, Jimmy, Jenny och hennes vän och Krille då.
Sen kom ju vi.. jag, jennifer, caroline & johanna.. mina fina tjejer! ♥

Sen kom även Nemo och gjorde oss sällskap :) treeevligt.

Det spelades mycket ölspel osv.. fyfan vad man alltid ska bli onykter på det :P haha.
Men det var trevligt det med :D

Kvällen avslutades med nattamaud på Donkan.. ofcourse! :)

& idag sticker jag till Norge somsagt..

Så packningen är done and done och snart kommer mamma och hämtar mig sen sticker vi.
Ellerja, in till stan för att växla mina pengar sen bär det av med bussen mot Norge.

Sofia och Martin kommer även och säger hejdå till mig.. hihi, gulliga ungar! :)

menmen.. en update sker från norge antingen ikväll eller imorgon :) haaa deeeeet!

/ Lillanilla.                         allt sker utav en orsak.. glöm aldrig det!

  

Kommentarer
Postat av: Neha

Härlig med bra vänner=)

Postat av: Leia ♥

Skönt att du kom in! =)

2010-01-16 @ 14:52:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback