Mycket har hänt.

Tjingeling.

Nu har det gått 1 vecka som jag inte skrivit på eftersom jag inte orkat. :)

Har inte mått så bra direkt och idag, fick jag min förklaring.. men back to it later.

I torsdags, (ja, de blir en låååång update) lala.
Anyway, i torsdags.. tog jag det rätt lugnt under hela dagen..
Sen på eftermiddagen åkte jag in till jobb på en fika.
Hade med mig kakor att överraska personalen och barnen med.. vilket uppskattades :)

Sedan åkte jag upp till stan och träffa caroline
Så tog vi en fika sen gick vi o kolla lite i stan.. jättemysigt.

& på kvällen hade jag min första träning med janstorp.. & det gick bra :)
Så det är där min framtid ligger. lala :D

När jag kom hem från träningen var jag minst sagt död så jag somna typ dirr.. lala.

I fredags, bestod dagen av julklappshopping :) är nästan klar nu.. känns skönt!
Sen blev det fredagsmys med min underbara mamma.. middag, Idol och kortspel. hihi!
Hon är den bästa, utan tvekan. ♥

I lördags, var jag först iväg med mamma&pappa för ännu mer julklappshopping.. lala.
& på kvällen var det dags för partyparty.

Det började med att jennifer, johanna och jenna kom hit på lite förkrök.. :D
& vissa blev ju mer på lyset än andra.. ellerhur jennifer? ;) haha, my godness!
Men det var iaf den bästa kvällen på länge.. tack tjejer, ni är bäst! ♥

Vid 1 tiden eller något (?) stack jag och jenna in till breeaze där vi träffa en hel del folk!
Men det var treeevligt.. :) kul att se allt folk man inte träffat på länge. :)

Landa hemma i min säng vid halv 6 på morgonen och DÅ var jag ganska död för att inte överdriva.. ;)
Haha, men så är det.. då vet man iaf att man haft en rolig kväll! ;) lala.

& sen sov jag rätt länge dagen efter.. ( på söndagen då. ) sen vakna jga väl till liv lite iaf :D
& då stack jag och gummsi in till kombihallen för att se olympic cup.
Gick bra för tjejerna där, kom andra plats så det är absolut godkänt ;)

Sen började jag må skit på kvällen så jag tillbringa bara kvällen i min säng.. usch&tvi.

I måndags, gjorde jag inte ett piss på hela dagen.. och skönt var det :)
Inget mer ni behöver veta om den dagen alltså.. haha!

igår, (tisdag.) började dagen med att jag ringde runt till halva malmö kändes det som (?)
Fick iaf bokat tid till läkaren idag så det var skönt.

& hos läkaren idag skedde en HEL DEL prover.. kände mig som en jävla försökskanin?!
Efter 2 timmar, stod det iaf klart till varför jag mått skit den sista tiden.. usch!
Har fått Njurbäcksinflamation.. & det gör FÖR JÄVLA ONT ska jag meddela!

Så idag, ska jag inte göra ett piss ska jag säga.. skulle träffa rebecca men det orka jag tyvärr inte :(
Vi får ta det när jag kommit hem från norge gumman!

Så nu, ska jag lägga mig o vila i ett par timmar.. sen får vi se om jag har ork till att träffa caroline ikväll ♥
Annars kommer jag dö eftersom jag inte lär träffa henne på typ 2 veckor.. iisch!

menmen.. detta är iaf vad som har hänt kortfattat.. lala :)

Nu kallar somsagt sängen och jag LOVAR att jag ska bli bättre med uppdateringen :)

FÖRRESTEN.. jag åker till norge imorgon, wifuckingho! :D längtar ihjäl mig efter min älskling ♥

/ Lillanilla.                               I dont belive you '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback