Tiden går fort.

Hejhopp.

Idag, vaknade jag när klockan ringde halv 7.
& då vart jag trött, usch.

Gick upp och fixade mig sen stack jag vidare till jobb.

Jobbat ett riktigt chillpass idag, 8-13 :D
Efter jobb kom pappa och hämta mig sen gjorde vi lite ärenden.

Därefter bar det hemåt och då tog jag det bara lugnt och såg vänner.

Annars har ingenting roligt hänt idag.

Så nu sitter jag här och nördar bara och pratar med norge.. hihi! :)

Jag har börjat fundera mycket på tider..

Hur mycket man ientligen har vuxit som människa på 1 år..
Det är lagom skrämmande faktiskt.
Saker som hänt mig för 2 år sen känns som ett annat liv i nuläget.
Det finns liksom inte inom mig längre, konstigt nog.
Saker som man känt då, trott på då och allting bara har försvunnit.
Vilket man aldrig trodde det skulle göra.
Tiden går verkligen fort kan man säga, usch..
Det är både bra och dåligt i mina ögon.

Hur som som helst, jag hade kunnat sitta här o babbla på.. haha.
Men istället avrundar jag här och nu för att hoppa i säng :)

sov så gott!

/ Lillanilla.                             tankar som blir till ord, helt enkelt..


Min favvis paula och jag första kvällen i magaluf.. :)

Kommentarer
Postat av: Din favvis

Vilken dräggig bild på mig du hittade snäckan :p Love you lots <3

2009-08-16 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback