Rutiner.

Halloj!

Imorse när klockan ringde kvart över 6 trodde jag att jag skulle avlida.
Haha, det var väldigt tungt att gå upp då som ni förstår.
Speciellt när man bara sovit drygt 3 timmar.. usch min hosta :(

Men anyway, det var bara att traska sig upp och göra sig iordning.

Så jobbat har jag gjort idag, skönt att komma tillbaka in i rutinerna. :)
Slutade fyra, sen kom mamma och hämta mig så körde vi hem.

& ikväll har jag inte gjort något alls, däcka vid halv 6 och vakna 8.
Så jag har precis käkat grillat med mamma&pappa och sådär.

Imorgon, blir det först jobb.. 9-halv 6.
Sedan hockey, dock träningsmatch men ändå! :D riiktigt najs!

Nu, ska jag iaf hoppa in i duschen sen däcka snart igen.. ciao.

/ Lillanilla.                  sometimes love just aint enough '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback