Malmöfestivalen

Hola.

Igår jobbade jag först, halv 8 - halv 1.
Riktigt skönt :) lala.

Sen stack jag iväg och hämta syster på jobb sen hemåt.

Duscha och fixa mig, sen vid 4 tiden åkte jag in till festivalen och träffa carro.
Vi gick lite rundor och sådär, sen åt vi grekiskt! love it.

Senare mötte vi även upp måsen och gummsi.
Sen begav vi oss vidare och hämta paula.
& vidare mot öltältet på stortorget :D iih.
Riktigt trevligt hade vi det :D

Sedan kom även sofia och martin och gjorde oss sällskap :D
Dock, blev dom inte långvariga för dom är mesar, men ändå! ;)
Så ikväll är det tänkt att jag ska supa martin under bordet (?) lala.

& igår dök även martin&tias upp.. haha, alkisar! ;)

Men iaf, vi hade en riktigt trevlig kväll med dricka, musik o allt.
Tack allihopa :D

Kvällen avslutades sedan med ett samtal av norge, dvs jörgen.
Hihi, tre veckor kvar.. lala.

Idag, vaknade jag vid 11 tiden.. hade extremt ont i huvudet :( ish!

Så under dagen blir det att ta det jävligt lugnt bara.
Sen ikväll ska jag på middag till mina kusiner, trevligt :)
& därefter blir det nog festivalen ikväll.

and tomorrow, är det seriepremmiär.. weho!
fick lira ändå, haha. men ska ta de jävligt lugnt imed halsen :( ish!

menmen, nu ska jag ta mig en powernap så huvudvärken försvinner.

Ha en trevlig kväll vänner.

/ Lillanilla.                             life is life, nananana ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback