Life is good.

Tjenare. :)

Life is good, det är de verkligen.

Glömde uppdatera igår, kom hem sent och sådär. :)

Hur som helst, igår jobba jag.. 7-14.
Därefter stack jag inom paulas jobb och hämta henne, sen stack vi till stan.

Blev shoppshopp för paula ♥, med tanke på att jag var duktig! :D
Sen käka vi och sådär.

Vid halv 6 kom även caroline och gjorde oss sällskap. ♥
Efter en stund åkte paula hem eftersom hon var lite kass :(

Så jag och caroline gick och fika istället :) myspys!

Vid 8 eller något var jag hemma och då var jag trött, haha.

Sen ringde jörgen så prata vi och sådär, :) hihi.

& idag börja dagen med att jag jobba först från 7 - halv 1 sen stack jag hem.
La mig i trädgården och stekte! :D iih.

Vid halv 5 fick jag solsting och gick o tog mig en powernap :D haha.
Vakna en halvtimme innan träning.. BRADÄR.

Så ikväll har jag tränat fotboll, som vanligt :) pepp inför lördag girls!

& nu nördar jag mig bara, har precis duschat och sådär.
Ska snart hoppa i säng, ska bara låta mitt hår torka :)

Imorgon är det fredag vilket innebär heelg! ;) WIHO!

nu ska jag avrunda iaf, skriver mer imorgon.. sies!

/ Lillanilla.                        sky's the limit '


Kommentarer
Postat av: tildis

Lovely


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback