Komma iordning.

Hellu.

Nu har man börjat komma iordning någerlunda iallafall. :)

Igår, stack jag hem till josefine och lämna träningskläder o sådär.
Sen lite ärenden och sen stack vi upp till stan :)

& gjorde en heldag där mer eller mindre. ♥
Blev shoppshopp med såklart, lala :)

Sen vid 5 tiden stack vi hem till josefine igen :)
Käkade och bara chilla typ.

Vid 7 gick vi iaf ner till träningen.. som dessutom döda mig :(
Haha, helt sjukt hur dålig min kondis blivit efter magaluf :( lala.

Men iaf, efter träningen mötte jag upp sofia sen åkte vi hem till mig.
Handla lite och sen hämta jennifer&johanna oss så körde vi hem till mig.

Fixade med lite dippor och andra godsaker sen såg vi film och bara mös.
Mina tjejer, vad skulle jag gjort utan er? Ni är bäääst! ♥

När johanna&jennifer stuckigt vid halv 2 så hade jag&sofia samtal med norge.
ÄÄÄLSKAR norge och snart ska vi dit.. lala, läängtar! :D

Sen däcka vi gott efter en stund :)
& idag, vakna jag vid 10 eller något, övertrött.. haha.

Sen vid 2 stack jag in till stan och vidare till bo01 och mötte upp sofia. ♥
Sen låg vi där och sola ett par timmar, sjukt mys. :)
Stötte även på sara&jenny där ute.. underbaringar!!

& kvällen har jag tillbringat hemma hos sis. :)
Vi har målat om hennes nedanvåning och nu är jag d ö d. haha!

Så nu ska jag faktiskt hoppa i säng känner jag :)

See yaa!

/ Lillanilla.                                Kosemoseoverdose


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback