halsont och febrig.

Tjabba!

Idag när jag vakna mådde min hals mycket värre än på länge :(
För er som är tröga, har jag haft cpont i halsen sen magaluf :(
& NEJ, det är ingen jävla svininfluensa!! haha, sinnes.

Men iaf, jag fixade mig och stack iväg till jobb.
Blev en kort men fullproppad jobbedag, skönt!

Sen under resten av dagen tog jag det bara lugnt hemma och så.
Skulle tränat ikväll, men jag fick feber insåg jag och halsen blev värre.
Så det vart lika bra att hoppa det.
Så nu lär jag ändå inte få lira match på söndag när vi har premiär :( usch!

Men iaf, så under kvällen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Sett på Lilja 4-ever och sådär, en riktigt bra film.. HEMSK, men bra!

& nu sitter jag här och lyssnar på musik, gamla godingar.. hihi.
Laddar upp med skånskt inför festivalen imorgon.
DOCK, är jag skitsur över att perikles inte kommer vara där imorgon, skandal!
Men, jag&paula kommer infinna oss i öltältet ändå! ;)

På tal om paula, har även hon&jag planerat mycket idag.. lala!
Förhör pågår snäckan.. lala! ;)

menmen, snart dags för sängen känns det som.
jobb imorgon, halv 8 - 13. och sen hem och fixa, sen träffa carro.
& senare träffa paula

menmen.. nu avrundar jag, hooj!

/ Lillanilla.                  .. and my heart loves the veiw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback