Grillkväll hos mig.

Hallåja!

Idag, vaknade jag vid 12 tiden.. utvilad :)

Gick upp och duscha sen åt jag och sådär.

Därefter gick jag hem till Måsen och snacka skit.
Sedan bestämde vi oss för att dra till stranden..
Dock blev det molnigt fort så vi stack hem till mig och åt glass! :)

Sen fixa vi med min blogg och sådär, inte klar ännu.. men det kommer.

Efter Måsen stuckigt, så städa jag undan i huset samt tvätta. :)

& ikväll kom tias&martin hit, så spela vi dart och grilla.. supermys!
Ja, gissa vem kungen av dart är?! ;) lala.

Vi grillade somsagt också, supergott och sen lira vi kort och poker! :)
Kort därefter kom även kalle hit och gjorde oss sällskap.

Sen satt vi bara och snacka skit och sådär. :)

Sedan fick vi ett ryck för donkan (fylle/nattamaud.)
nemo kom hit, sen körde vi och åt.. lala :) powerwalk imorgon, yiies!

& nu är jag precis hemkommen typ :)

Ska hoppa i säng alldeles strax sen är det en massa som ska göras imorrn.

Sleep tight!

/ Lillanilla.                    älskar inte norge mera....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback