Back to work.

Halloj!

Då vart det Måndag vilket betyder back to work!
Dock var det faktiskt skönt att komma igång efter helgen. :)

Jobbat mellan 8-16 idag.
Sen åkte jag iväg och hämta mina systerbarn på dagis samt fritte.
Sedan har jag ställt upp som barnvakt åt dem ikväll.. mys!
Dom är finaste på denna jord, verkligen!

Annars då, just nu har jag precis lagt på telefonen med Jörgen.
Lilla fyllot, hehe! Snart norge, wiihoo! :D

Nu ligger jag bara i sängen och ser på barcamatchen.. ibra, vilken kung!

Från det ena till de tjugosjunde typ, lala. :)

Veckan ser full ut, min gud!

Imorgon, jobb tills 17. därefter träning på kvällen.
Onsdag, jobb tills 15 därefter växla pengar och sådär samt packa.
Torsdag, jobb tills 13 därefter fixa naglarna och fika med caroline ♥ & träning på kvällen.
Fredag, frukost med paula ♥ sedan tar vi tåget mot norge 9.08!!

menmen, om man skulle ta sig en snabbdusch och sedan däcka, jeppjepp!

/ Lillanilla.            take your passion and make it happend '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback