Underbara sol.

Hejsan.

Idag, vaknade jag vid 9 tiden.. kunde inte somna om. :(
Tankarna fortsätter och det är jobbigt.. mer än jobbigt.

& under dagen har det inte hänt för mycket..
jag var ute och tog mig en powerwalk förut.. i detta underbara vädret :)

Sen hämtade jag mina systerbarn från dagis&skola och passa dom ett tag.

& ikväll har jag tränat fotboll.. med alaget, vilket var sjukt jobbigt.
Trodde jag skulle dö efteråt.. menmen. haha! :)

Så nu ligger jag här i min säng och ser på one tree hill.
Vem älskar inte den serin liksom!? :) Ellerhur chawis?

Fast nu börjar iförsig mina ögon domna av.. så det blir väl sängen närsom.

Imorgon, har jag dock inga planer.. så vi får se vad som händer. :)

nattinatti allihopa.

/ Lillanilla.                   ibland krävs det dagar för att få en och förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback