Träning.

Heey.

Idag, vaknade jag vid 9 tiden.. fixade lite frulle och sådär. :)

Vid halv 12 gick jag hem till johanna, powerwalkade dit ;)
Ni vet, duktig som man är! haha.

Sen fixade vi lite pannkakor som blev mest missbildade :D haha.
Sen såg vi despan och bara chillade.

Vid 5 tiden kom mamma och hämtade mig, sen körde vi hem så käkade jag.
Såg sedan one tree hill och sådär.

Vid 7, körde mamma mig till träningen.
& träningen sög dooktigt idag pga mitt knä.

Skadade ju mitt knä i höstas under en match, fick en spricka i mitt ledband..
Och dessvärre har denna horskadan jagat ifatt mig nu igen så jag har jätteont igen.
Vilket då leder till att jag inte kan gå fullt ut och det suger.
Därav jag inte kan få så mycket speltid som jag är van vid.. :( jävla bajs!

Såja, man är inte så jätteroad för tillfället.. menja.
Spec inte när det är seriestart och hemmamatch på lördag, men håll tummarna!

Men iaf, nu har jag precis packat klart osv.
Ska hoppa in och ta mig en skön dusch nu, sen blirre sängen.

Imorgon, blir det jobb.. 07.30-15.30.
Efter jobb hämtar dennis mig, sen blir det myskväll i svedala med dom andra :) naajs!

menmen.. godnatt gott folk.

/ Lillanilla.         ta mig aldrig för givet, du kommer bara såra dig själv längre fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback