Sliten.

Tjoho.

Just nu, kan jag meddela er om att jag är enormt sliten.
Jag känner knappt något i mina ben.. haha!

Idag, vaknade jag vid 9 tiden.
Hoppade in i duschen samt fixa mig, sen tog jag bussen in till stan halv 11.

Mötte upp jennifer&johanna, sen gick vi och käkade lite. :) mums!
Därefter stack jennifer tillbaka till skolan och då stack jag&johanna vidare till Entré.

Gick lite rundor där inne osv, sen kom jennifer och mötte oss igen vid 1 tiden. :)
Då stack vi tillbaka in till stan, sen fixade vi lite dricka osv inför imorrn!

Därefter, gick jag och mötte lisa. :) Sen gick vi och fikade och snacka skit.
Har saknat dig jättemycket lillsis, nu får vi se till att inte tappa kontakten igen. ♥

Vi gick sedan ytterliggare lite rundor i stan, sen stack jag hem vid 4 tiden.
Packade snabbt som fan, sen körde mamma mig ner till samlingen inför matchen.

Matchen gick ändå bra idag, fick lira typ 60 minuter.. så jag är somagt sjuukt trött just nu.
Menmen, skönt att veta att man lever iallafall. haha! :D

Imorgon, så ska jag sticka in ti stan tiidigt.. fixa lite saker, sen hem.
Städa osv och självklart steka i solen.. sen blir de grillning med töserna och sen party! :D

menmen, nu ska jag se klart mitt sista one tree hill avsnitt på säsong 3 :D

/ Lillanilla.                  du trodde du hade allt, men newsflash.. du har inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback