Måndag & ny vecka.

Hej.

Idag är det Måndag & ny vecka.

Tänkte infomera om vad som har hänt under helgen och sådär också :)

I fredags, jobbade jag somsagt. slutade klockan 3, sen hämtade dennis mig.
Körde sedan hem till honom, fixade lite maud och sånt sen stack han och träna.

Latade mig mest framför tvn och datorn under tiden, haha. :)
Sen när han kom hem, fixade vi oss osv.

Johanna kom sedan och hämtade upp oss, så körde vi ner till ICA och handlade.
Lite grönsaker, dippa och sådant till vår film vi senare såg.

Filmen var väl helt okej.. The Hitcher hette den tror jag.
Även Ralle kom o gjorde oss sällskap under filmens gång. :)

Vid 12 tiden eller något, stack ralle&johanna.. då la vi oss och däcka rätt snabbt :)

& i lördags, vaknade jag först inte när dennis gick upp och gjorde iordning frulle åt oss.
Utan jag vaknade sen när den var klar, haha! :D Sen käkade vi och sådär.

Efter en stund, åkte dennis vidare till älmhult för att checka bilar :)
& han hooka en, en cabbe.. jadu, vad ska man säga.. haha! ^^

Vid 9 tiden, kom johanna och hämtade mig sen körde vi hem mot oxie igen.
Fixade och packade snabbt, sen körde mamma mig till samlingen inför min match halv elva.

Lirade sedan match, mot Skabersjö.. slutade med förlust, inte så kostigt med tanke på hur dom lira.
Riktiga fittor rent ut sagt, tro man står o mordhotar en person? I samband med en sport? Jävla sär!
Skitlack blev jag.. så lack att min tränare placerade mig på bänken sista halvtimmen!!
Tro ni jag blev gladare då? Haha.. inte direkt. & speciellt inte med smärtan i mitt knä.. menmen.

Under matchens gång såg jag även att johanna, jennifer och strinnö satt o kolla på mig! :)
Så efter matchen blev det lite snack med dom och sådär, sen åkte jag med mamma hem.

Duschade och fixade mig osv, sen kom johanna o hämtade mig strax efter 5.
Körde sedan in till stan där vi mötte upp jennifer, strinnö och dennis.

Därefter gick vi och hämta ut våra biljetter till bion vi skulle se; Fast&Furius.
Sedan skulle några äta så vi gick lite rundor i stan fram tills filmen börja.

Filmen var riktigt bra, faktiskt.. trots att jag inte sett någon av dom andra :) haha.

Efter bion, körde jag&dennis hem till mig iallafall. käkade grillat osv :)
Som mina päron och deras gäster hade käkat.. sjukt gott var det!

Sen umgicks jag&dennis med dom resten av kvällen.. mycket trevligt faktiskt.
Kanske lite för mycket vin för mig dock.. haha, däckade på soffan för tidigt.. menja. ;)

Som tur var bar dennis upp mig i sängen så jag kunde sova vidare, haha. :)
Starke adolf e vad han är alltså.. haha!

Sedan däcka vi runt 2 tiden eller något när dennis hade minglat klart.

I söndags, vaknade vi vid 8 på morgonen.. trodde jag skulle ta livet av mig.
Vilket huvudvärk man låg inne med.. usch&tvi!

hur som helst, så tvinga dennis upp mig.. vi snackade om allt och sådär, skitjobbigt!!!
därefter körde vi ner och handla bullar och sådär.

Käkade sedan det och snackade mer.. somsagt, skitjobbigt.
Hur ska man tackla en sånhär siutation.. jag finner inga ord..

& vid 3 tiden, stack jag hem till johanna och fika samt såg fotbollen.
Sedan käkade jag middag där tillsammans med henne och hennes familj.

Vid 7 tiden, stack vi hem till mig och chillade :) sen kom jimmy&micke vid halv 9.
Så gick vi ut och lirade lite kubb, vilket jag sög ordentligt på.. haha, sjukt nog!

Däckade sedan gott vid elva eller något.

Idag, vaknade jag trött som en liten mulvad tjugo över 6.. blää!
Fixade mig och sen stack jag till jobb. Har jobbat mellan halv 8-halv 5 idag.
Behöver jag säga att jag var trött när jag landa innanför min dörr halv 6? usch..

& under kvällens gång har jag inte gjort allt för mycket.. funderat och funderat..
Hemskt när sinnet vill en sak men hjärtat en annan..

Det jobbigaste med allt är nog att hade man bara låtit saker&ting gå sin väg hade allt blivit perfekt.
Bättre än vad du hade kunnat tro.. men varför vinner rädslan..? den frågan vill jag ha besvarad...

nej usch, nu orkar jag inte mer.. som ni märker mår man inte för bra.. inte bra någonstans.
Så nu ska jag ta mitt pick och pack och lägga mig i sängen och se på tv eller något.

/ Lillanilla.         den enda personen du kan lita på är dig själv.


jag&paula jennifers födelsedag.. jag saknar våra olindafyllor snäckan.. lördag?! ;) Infinn dig!

Kommentarer
Postat av: MALIN syster

låter som en underbar helg haha vem blev mordhotad inte du hoppas jag? Men ett humör det har du fantamig haha ha det gött puss <333

2009-04-21 @ 08:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback