död.

Tjingeling.

Idag, hade jag lovat mig själv att sova ut.. vilket jag inte kunde då jag vaknade 9, haha.
Gick upp, åt frulle med mina päron sen hoppade jag in i duschen och fixade mig.

Efter ett tag, åkte jag och mamma in till stan, gick lite rundor och fixade en massa.
På banken osv, inför mitt nya idkort.

Sen körde vi och käkade lunch på jägersro, myspys.

Därefter, körde vi hem igen och då la jag mig i trädgården och solade.
Riktigt härligt väder.. dock blåser det för mycket :( menmen, jag ska inte klaga.

& ikväll har jag tränat fotboll, och jag kan meddela att jag var död när jag kom hem.
Riktig hemsk träning idag.. fys fys och åter fys! :(

Nu ikväll har jag bara kollat på one tree hill och tagit de jäävligt lugnt.
Tänkt en hel del på allt, och kommit fram till ett beslut.

Ska det någonsin kunna bli normalt mellan oss,
som det en gång varit så är detta det enda rätta..
Dessvärre hade jag hoppats på något bättre men vem sa att livet skulle vara enkelt..?

Planerna imorgon.. ska till sandras skola imorgon där hon ska permenenta mitt hår :D wiie!
Sedan ska jag möta upp caroline och ta en fika och snacka skit, du är världsbäst! ♥

Anyway, nu ska jag hoppa i säng för mina ögon svider på mig här.. gonatt gott folk.

/ Lillanilla.                       alla stunder du gav, är allt jag har kvar..

.

Kommentarer
Postat av: syster

finns här dag som natt och stöttar dig älskar dig <33

2009-04-22 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback