Snart är det dags.

Tjallå.

Idag var jag somsagt ledig så jag sov ett bra tag in på dagen.. ellerja, vaknade 12. ^^
Sen gick jag ner och åt lite och så.

Sen fick jag ett dunderryck att gå igenom all gammal skit på min gamla dator.
Och shit my god vad mycket skit där var!
Jag radera bort allt iaf.. allt från minnesvärda låtar - bilder.
Känns skönt nu när det är borta, faktiskt. En otrolig lättnad! :)

Sen gick jag ut och tog en powerwalk nu ikväll.. med sällskap av jennifer i telefonen :D
Min shulla, världens bästa dessutom! I love you long time. ♥

& kvällen har jag tillbringat framför tvn.. först kollade jag och mamma på idol.
Sen på leksand - borås. Sjuk match, längtar dock till mif möter leksand.. ska bli kul! ^^

Nu sitter jag bara här typ.. msnnördar och lyssnar på undera Shanye Ward.
Vilken röst den mannen har.. helt underbar!

Ska nog ta och ladda ner någon bra film nu strax och lägga mig i sängen :)
Någon som har något bra förslag på filmval så hojjta till!

Imorgon blir det först lunchdate med Nina förmodligen och sen match. PEPP tjejer! :D

menmen, dags att gitta.. ha det gött !

/ Lillanilla.                när spiken trillar ner.....


Kommentarer
Postat av: Jimmy

filmtips: bookworm bitches

2008-09-25 @ 00:22:42
Postat av: Anonym

hahaha micke ditt sjuka helvete som fakenickar !

2008-09-25 @ 16:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback