No good.

Heey.

Idag vaknade jag upp först och mådde otroligt illa, vilket jag gjort mer eller mindre hela dagen.
Jättejobbigt.. har pågått nu i över 1 vecka och jag vet inte vad det kan bero på! =/ usch.
Får hoppas det går över snart iallafall.

Tog mig iaf i kragen och stack och tränade nu ikväll, kändes skönt faktiskt.
Speciellt att få springa av sig lite, all frustration man har osv. :p Haha.

Efter träningen fixade jag&mamma lite mat och såg Idol.
Inte så kul idag faktiskt.. menmen.

Sen dess har jag duschat och så, och legat i sängen och kollat på O.C!
Ska strax lägga mig faktiskt.. känner mig somsagt inte helt hundra.

Imorgon får vi se vad som händer.
Ska iaf träffa Chawis en stund. :)

Kanske sticker och träffar grabbarna senare imed dom skulle bowla. :) menmen.

Nu kallar sängen, godnatt allihopa.

Kate Voegele - No Good, veckans bästa låt!

/ Lillanilla.               we will save the best for last....



( haha, bilden är ifrån sandras pimp and hoe fest.. ^^ )

Kommentarer
Postat av: bubba

Pernilla Lundberg she got some big ass titties

.. ....

pernilla lundberg with the big oh titties the tatas the memories.

2008-09-19 @ 19:05:25
Postat av: Zorro

Gudasöta lilla Pernilla har blivit supersexiga Pernilla! (trots att du själv skrattar åt fotot)



Läser din blogg ibland mest för att du är så in i h-e söt! Skulle ju kunna göra ganska mycket för en date med dig, bara så att du vet.



En hemlig beundrare! puss



Kanske, kanske så skulle du kanske kunna använda min mejladress på MSN. blink, blink

2008-09-19 @ 23:45:29
Postat av: svarte petter

Men pernilla,

jag vet redan vem du är

jag vet redan vad du heter

det jag vill veta nu är vad du tar i centimeter

finns det plats för en neger

finns det plats för en neger

finns det plats för en neger

2008-09-20 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback