Fredag, Lördag & Söndag.

Tjaa!

Nu var även denna helgen slut, och den har gått fort! Gud :)

Men iallafall.. i Fredags, så fixade jag och dona här hemam hela dagen. :)
Sen vid halv 7 stack jag till Caroline, sen blev det massa mys där hemma..
Med vin, starksprit, ljus, godis och allt du kan tänka dig..
En riktig girl " kick off " .. haha :) Vi kom även på en drink under kvällen.. MUMS!

Sedan vid halv 12 stack vi in mot stan, vart ju påväg till Crown.
Fast vi gick aldrig in där, såg extremt tråkigt redan utanför så vi begav oss till Slagt istället. :)

Påvägen dit mötte vi två sjukt trevliga tjejer som vi sedan tillbringa en liten del av kvällen med.
Alltid lika kul och träffa nytt folk ju! :)

Väl inne på Slagt vart det fullt ös redan från första stund, men sånt gillar vi :D
Stötte även på en del kända ansikten, som man brukar säga.. haha :)
Men det var trevligt det också. :)

Vid tre tiden begav vi oss hemåt.. jag, caroline, jacob, christoffer och mange.
Då vart vi redigt trötta och slitna. :P Så somna gott gjorde man även sen.

Dagen efter, i Lördags alltså.. så vaknade vi vid 10 tiden bakfulla och odrägliga. ^^ haha.

Sen fixade Caroline a.k.a hotel Årzén frukostbuffé :D Haha.
Sjukt gott var det iaf, thanks darling! :)

Efter vi hade käkat gick jacob, christoffer och mange ut en runda och då passa vi på att ta oss en girlitalk. :)
Alltid lika skönt efteråt.. du är verkligen bäst gumman! I love you longtime. ♥

Sen vid 2 tiden kom Mamma och hämtade mig, sen körde vi hem. :)
Då tog jag det bara lugnt och så, sen hoppade jag in i duschen och började fixa mig.

Och vid 6 tiden körde Mamma mig till Sandra.
Där även Jennifer befann sig. :) & efter en stund kom även Sandra #2 dit. :D

Sen började vi fixa med förberedelserna inför matchen och grillningen.
Och sen satte vi igång och grilla.. ellerja, jag och jennifer gjorde.. kockarna ni vet.. ;) grr!

Sen åt vi, muums vad gott det var :)
Och efter en stund kom även Gulle, Crojl, Hamim och Tomas. Och åt dom också ^^

Sen ansåg fjollorna att det blev för allt ute så vi gick in och satte oss istället. :)
Sen blev det lite dricka och kortspel, jättetrevligt faktiskt.
Lirade även kotte, sjukt längesen.. men jättekul :D
jag&jennifer lirade mot tomas&hamim.. och vi vann, med 8 poäng.. girlpower! ;) ännu mer grr!

Sen blev det lite boratkollade och en del sjuka filmer på youtube.. asså OMG, kan fortf inte sluta tänker på ginn..
Så jävla hemskt det måste va.. usch och tvi. =/

Och vid halv 2 tog jag eller nått tog jag bussen hem, då var jag schtendöd typ. ^^
Somnade gott när jag kom hem.

& idag vaknade jag vid 12 tiden, skulle upp och lira match ju.
Dock slutade med att matchen blev inställd (?) men jaja, jag klagar inte.
Hade en enorm huvudvärk så. :P

Så vid 3 tiden joinade jag, mamma&pappa på kalas till min systers pojkvän. grattisgrattis :)
Och vid 5 tiden stack vi hem. Då la jag mig och såg lite O.C.. passar perfa när man e lite bakis. ^^

Sen vid 7 kom jimmy&micke hit och snacka lite.. längesen man umgicks med dom töntarna ju! :D
Inte kul att erkänna men man har ju saknat dem. ^^ haha! Men bara lite :D

Nu har grabbarna precis stuckigt, så jag ska strax lägga mig och se film tror jag. :)
Får se vilken det blir dock.. är rätt sugen på Sex and the city filmen.. den är såååå bra! ♥

I veckan blir det jobb, hockey och lite sånt smått o gott.
Kickoff för hockeyn på onsdag ju, underbaart! Skönt att den är igång igen faktiskt :)

menmen, nu ska jag bege mig iaf. ha det bra alla bloggnördar!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback