Uppladdning.

Hello.

Idag skulle jag&emelie först träna, men hon gick och blev sjuk istället. :(
Tråkigt men sant.

Så vid 2 tiden tog jag bussen in till Malmö och fick mina naglar vidgjorda.
Jättefina blev dom!


Sedan gick jag in om Triangeln och kollade lite.
Handlade dock inget :)

Tog sedan bussen hem, sen blev det lite nörd vid datan.
Sen åkte jag&johanna till mobilia och sen till maxi.

Och sen hem igen.. duschade & fixade mig.
Och åt även där imellan.. haha. ^^

Nu har jag precis blivit klar med allt här hemma.. så nu sitter jag och väntar på töserna.
Sen blir det uppladdning här hemma och sen vidare till Etage!

Där vi ska röjja hela natten lång.. grr! ;)
Dock lär mina tankar vara nånannanstans... ♥

Nu sticker jag!

/ Lillanilla.            hela livet är en fest!



Bilden är inte tagen idag, utan i lördags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback