This weekend.

Hejj!

Nu var även denna helgen slut, tråkigt men sant.

I fredags stack jag somsagt iväg på förfest hos Krille.
Där även Johan, Micke, Jimmy och Adnan befann sig.

Trevlig liten förfest, sen begav vi oss vidare till Barcelona innan vi stack till Slagt.
Inne på Slagt blev det minst sagt katta, men det är sånt som händer.
Jag är otroligt glad att jag har vänner som förstår iallafall, det uppskattas till max! ♥

Stötte även på Anton inne på Slagt, sååå längesen.
Jättekul och se dig igen vännen! :)

Tog bussen hem tillsammans med Johan vid 4, då var jag död. :D Haha!
Var hemma vid halv 5 och då däcka jag i princip direkt.

Vaknade igår vid 12 tiden, lagom bakfull och sådär.
Ungefär så som en lördagsmorgon brukar se ut för mig, haha! Dessvärre.

Duschade och fixade mig, sen åkte jag&mami och handlade mat och sådär.
Sen hjälpte jag henne att laga den, duktig som jag är. :)

Och vid 7 tiden begav jag mig hem till Caroline med sällsap av en viss herr å! :)
Och när jag hade kommit till Caroline började vi fixa lite med grönsakerna och dippan.
Sen såg vi matchen, sverige vs potugal.. fett pepp!

Matchen var väl ingen direkt hit, det bästa kom när matchen var slut då när ronaldo och zlatan bytade tröjor..
Kan meddela att jag&caroline satt fastklistrade framför tvn då.. MAMA MIA! :D

Sen blev det lite chittchat och sådär, sen stack jag hem vid halv 12.
Även i sällskap av herr å! :) hihi.

Däckade sedan rätt snabbt när jag kom hem.. för det är ju skönt att sova ;) haha.

Mysig kväll med världens bästa Caroline, fybubblan vad jag älskar dig hjärtat! ♥

& idag vaknade jag vid 10 tiden eller nått, städade mitt rum och rensade ut lite gamalt skit.

Sen vid halv 4 körde jag, mami och papi och hämtade upp caroline och vidare till hockeyn.
Redhawks vs Västerås, och vinst blev det! Skönt att se.. faktiskt.

& nu ikväll tar jag bara det lugnt hemma, är rätt sliten faktiskt.
Många tankar som snurrar i huvudet just nu också.

Ska lägga mig i sängen och se Pretty Women nu tänkte jag.
Ha en skön söndag.

/ Lillanilla.    sometimes it hits me, how everything can be so wrong...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback