Storstädning.

Tjenis.

Idag började dagen med att Papi kom in och väckte mig astidigt.
BLÄ, värsta damp fick jag & somnade om igen :)

Sen vaknade jag vid 12 typ.
Käkade lite och så, sen tog jag tag i mig själv och började storstäda mitt rum.

Mami har tjatat på mig nu alldels för länge så nu är de äntligen gjort!
Och det blev sjukt fint :) möblerade även om lite.. och piffade upp, så nu är de finfint! :)

& under kvällen har jag bara myst med Mami typ, kollat Idol och nu sitter vi och kollar Intermatchen.
Zlatan är ju KUNG.. finns ingen fotbollspelare som honom.. my god! Fett med cred åt honom.

Morgondagens planering då.. ska iväg på torsdagens planer, är sjukt laddad :)

Sen iväg och klippa mig, frågan är hur (?) hm.. har faktiskt ingen aning.. vi får väl se.


Nu ska jag iaf återgå till matchen, hörs imorrn!


/ Lillanilla.                  djupa tag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback