Oppsi.

Tjabba!

Jajaja, jag vet att uppdateringen har mer eller minde sugit i helgen.. men jag har inte orkat. ^^

I Fredags tog jag det faktiskt bara lugnt hela dagen + kvällen tillsammans med Mami :)
Kollade å hockeyn som var HEMSK! sen såg vi även Idol.
Och gaylars har fortf inte åkt ut, blä på honom. & ja micke, han är hemsk!
Jag står faktiskt för det, så tyst med dig! :D Hejja Yazmina, hon är riiiktigt duktig!

& i lördags passade jag och mami på att sticka iväg med rasmus&linus och mös :)
Var faktiskt en rolig och mysig dag, skönt att tillbringa lite tid med familjen.

Sen under lördagskvällen dabbades jag av panik och visste inte om jag skulle partaja eller inte.
Det hela slutade med att jag sket i att sticka till Johan med dem andra, var helt enkelt inte hajj på det.

Så jag stannade hemma och såg film mami&papi, och sen färgade även mami mitt hår :D fiint!

& i söndags gick jag upp kl 9, hoppade in i duschen och sådär och åt en snabb frulle.
Sen körde mami mig till caroline ♥ , och sen stack vi vidare till stadion där de var samling inför Växjö :)

Trevligt att se allt folk igen faktiskt, längesen sist ju.. skönt att hockeyn är igång och allt vad det innebär. :P

& resan dit var typ segast, jag var hur trött som helst och hade enormt ont i mitt huvud.
men som tur hade jag min caroline där som gjorde allting mycket bättre.. vad skulle jag gjort utan DIG!? ♥

Väl framme efter mååånga som och men i växjö, resan var somsagt dryyyyg.
Busschaffisen var helt lost och jag menar verkligen loooost! Haha, några fick visst lite damp i bakre? :P

Matchen i sig var en mindre hit.. därav jag inte ens vill prata om det.
Så trött på denna såkallade hockeyklubb nu alltså, när fan kommer förändringen vi alla väntar på? Nej usch!

Aja, cred till Karlsson iaf.. han gjorde så gott han kunde, kunde dock gjort lite mer i vissa tillfällen..
Men han är den sista man ska klaga på, hans tackning efter matchen var skön att se!

Efter matchen blev det mest deg i bussen, försökte sova men shii fick jag. :( blä så kallt, brr!

Menmen, när jag kom hem blev de lite nördande framför datorn och sådär.
Sen somnade jag skönt efteråt.

& idag vaknadejag vid 10 tiden, gick upp och åt frulle och så.
Sen körde papi mig in till mobilia där jag skulle göra ett byte av min telefon.

En kille från Siba ringde mig i lördagsförmiddag och skulle meddela mig om att Sony Ericsson hade
accepterat mitt såkallade " krav " att reklamera min telefon då jag har lämnat in den 4 ggr på 1 år pga samma fel.
Så TACK sa jag.. åkte dit idag somsagt, fick välja en ny telefon av samma värde som min gamla..
Så jag valde ju självklart ut den snyggaste på stället, ;) haha. Lagom nöjd var jag iaf.

... kommer hem, kollar igenom den och insér sedan att varken USBkabel eller CDinstallationen finns med?!
SAY WHAAAAT, lagom damp fick jag ju. Sen får jag reda på att de tinte medföljer?! Och vafan är de heeelt allvar.
Ska jag behöva betala mer för alla saker inte ingår? Riktigt arg blev jag som ni kan förstå.. suck!
Ajja, finns inte så mycket att göra direkt.. Så imorrn ska jag och papi åka och handla det.

Imorgon ska jag även hinna fixa födelsedagspresent till mami som fyller år på Onsdag :)
Har lite funderingar över vad jag ska handla.. så vi får se vad jag bestämmer mig för.

& imorgonkväll blir det även träning för min del.. längesen nu ju.
Måste försöka få igång mitt knä sägs det.. usch, kommer göra oont :( menmen.

Nu har jag iaf skrivit av mig gaanska mycket, haha!
Ska göra bättre ifrån mig när de gäller update här på bloggen, jag lovar. ^^
Micke, är du nöjd nu när du fått din uppdatering? Så du har något nytt o klaga på? :P Haha.

Nu ska jag iaf ner och äta, ha en bra måndagskväll.

/ Lillanilla.        sometimes you have to ask yourself; do i feel lucky?



Blev trots allt ingen annerlunda bild Fredrik.. hahaha, men gnäll inte! :P

Kommentarer
Postat av: Fredde

Det är ok =)

2008-10-06 @ 22:03:28
Postat av: sören, (charmören)

2008-10-06 @ 23:44:30
Postat av: micke

ser att sören inte har några kommentarer, det har inte jag heller, alltså är jag nöjd :D

2008-10-06 @ 23:46:37
Postat av: Theresia

How nice, soo pretty!!

2008-10-09 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback