Nyklippt.

Heeey.

Idag har jag hunnit med mycket :)

" Saken " idag gick verkligen hur bra som helst, jag är jättenöjd :)
Nu inväntar svar bara

Sen stack jag & klippte mig vid 3, och med det blev jag även supernöjd!
Riktigt snyggt, och min frisör var helt underbar :)
Bild kommer även nedan.

Efter min klippning träffade jag på Milla, min söta lilla Milla. ♥
Har saknat dig massor! Och vi får ta och styra upp nått nästa helg, absolut! :)

Gick sedan och åt och sådär, sen stack jag hemåt.
Inväntade Mami och så.

Sedan dess har jag bara tagit det lugnt.. käkat och sådär :)
Och nu har jag sett klart Idol också.. hoppas nu fan den gaylars åker hem idag!
Sååå trött på honom. Men hejja jesper, baah! :D

Nu ska jag iaf kolla på fim.. Get rich or die tryin' för den är såå sjukt bra ^^

Ha en trevlig torsdagskväll.

/ Lillanilla.       följ ditt hjärtas röst för det du tror på, vi finns på samma jord...


Kommentarer
Postat av: :@

du din j-la tokfjolla, gay lars? vem fan är gay i idol egentligen? jesper! det är ta mig fan en sorglig smak du har när det kommer till "kändisar" pernilla, Ola, danny, ulf lundell, och nu Jesper? näe du pära, det håller inte ;P

2008-10-03 @ 20:21:43
Postat av: Gay Lars

När får vi se en nakenchock på bloggen?

2008-10-03 @ 20:22:38
Postat av: Pernilla

HAHAHA, micke.. du är så jääävla sjuk! :D

Jag finner inga ord.. du och dina kommetarer.. jag dör vartenda gång, men jag tycker om dig ändå! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback