Less!

Hallåja!

Igår berättade en nära vän till mig att hon mer eller mindre hade fått ett sammanbrott.
Vilket jag fick imorse, helt sjukt.. varför liksom? Men vi klarar det, vi har varann! ♥
Och för övrigt, är iallafall jag otroligt stolt över dig.. du är en kämpe!
Hang in there :)

Efter jag gnällt av mig lite så gick jag ut och tog mig en powerwalk.
Var så himla less på allting så det är knappt sant.
Men nu mår man lite bättre iaf. ^^

Håller på att städa på mitt rum men just nu har jag tagit en paus. Haha :)
Ensam hemma hela kvällen och så, blää! :(
& ingen hockey idag heller, lika bra känns det som.
Haha, men vem vet kaaaanske blir det vinst.. aja, jag hoppas inte på något :P

Nu fick jag precis ett sms från Jennifer aka min shulla, som innehöll snack om Lördag..
Så sjukt pepp så det finns inte, BAAH! :D

Men nu måste jag nog fortsätta, sen ska jag laga mig en riktigt god middag. :)

/ Lillanilla.        when it's all said and done..



& förövrigt så saaaknar jag sommaren.. så här är en sommarbild, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback