GRATTIS MAMMA. <3

Hejhopp.

Idag har jag tillbringat min dag till att fira min Mamma som fyllt år idag. :)
Grattis återigen, du är bäst! ♥

Gästerna åkte hem för en liten stund sedan, och nu sitter jag här.
Smsar med världens finaste Sandra också, min lilla löwen.. i love you. ♥

Fett med pepp inför den 18 oktober tjejer, ska bli riktigt kul :D

Annars då, Mif lirade hemma idag mot Sundsvall..
Och jag kan allvarligt talat säga att jag är så otroligt glad att jag inte var på den matchen idag.
Hur FAN kan man förlora HEMMA mot ett sådant bottenlag?! Det är fan ta mig inte möjligt alltså!
Nej, lider med folket som vart tvungen att se denna urusla match idag.. usch & tvi.
Skärpning nu förfan, hur jävla länge ska detta fortsätta?! Se till o sparka den där jävla Peter Andersson också!!

Nej, nu pallar jag inte skriva mer.. även detta blir ett kort inlägg, men so what!

/ Lillanilla.              tiden är vår bästa vän..


Kommentarer
Postat av: Anonym bloggläsare

heja heja heja malmö

2008-10-09 @ 00:27:27
Postat av: sadistisk daggmask

du hejar på malmö din anonyma alkolist . ljungskile ska de vara din fiskränsare

2008-10-09 @ 16:07:05
Postat av: Sandra

<3333

2008-10-12 @ 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback