2008-10-23

Hallå!

Inatt kunde jag inte sova iheller, så jävla hemskt.
Ligger vaken i flera timmar fast jag är trött men kan inte somna?
Vad handlar det om? Något fel är där, men vad?

Idag har jag iallafall tränar fotboll, match mot herrarna.
Haha, vilka mål tjejer.. ;) good work!
Lagom laddad man är inför lagfesten på lördag också, ska bli naajs! :)

Helgens övriga planering då.. ser ut att bli hockey imorrn, sedan utgång.
Alltid lika skönt med fredagsmatchen.. på lönedag! ;) Ellerhur?

Nästa vecka kommer bli t-u-u-ung.. minst sagt.
Mer info kommer!

Nu ska jag iallafall ner och borsta tänderna och lägga mig, försöka sova iaf.
Lär inte gå, men jag måste försöka.

Btw, vafan funkar inte msn för?! BLÄ på det!

/ Lillanilla.       bli min fånge? ;) grr!


Kommentarer
Postat av: sylvester

nej vill inte bli din fångeee

2008-10-24 @ 18:14:15
Postat av: Pernilla

vem bad dig?

Postat av: du tydligen ?!

!!

2008-10-25 @ 11:46:50
Postat av: Pernilla

nejtack :)

2008-10-26 @ 19:34:52
URL: http://lillanillas.blogg.se/
Postat av: ,

bra "snäckan"

2008-10-26 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback