081017

Tjingeling.

Idag vaknade jag vid 11 typ, skulle ner och träna men hade ingen ork.

Latade mig mest och sådär, sen kom Mami hem tidigt så vi fikade :)
Jättemys.

Duschade & fixade mig sedan och åkte in och träffade Sandra. ♥
Hade en väldigt flippdag i stan kan man säga.. haha!
Fixade biljetter osv tills imorgon och sen åt vi också.

Stack hem vid halv 7 tiden, fixade och sådär.
Sen såg jag hockeyn på tvn med Mami :)
Huddinge vs Leksand, och matchen var minst sagt sjuk.
Tråkigt att Leksand vann på ett sånt hemskt sätt..
Och speciellt när Huddinge kämpat matchen igenom på ett sånt sätt!!

Följde även Redhawksmatchen via datan.
Skönt med lite vinst för dom idag, hoppas nu det håller i sig!

Såg sedan Idol också med Mami och nu åkte min andra favvo hem idag..
Jesper i fredags och Yazmina idag och FAN TA alla om RobinB el Kevin åker nu.
Då kommer jag få reeedigt damp, haha! :D

Så nu sitter jag här och har precis kollat klart på One tree hill..
Ska snart sova, ska upp och träna tidigt imorrn och sen blir det pepp!

För imorgonkväll är det dags.. så jävla mycket pepp tjejer! ;)

Saknas ingenting i mitt liv just nu, allt flyter på som det ska..
Och jag har äntligen fattat mig ett beslut angående Stockholm. :)
Känns stabilt. Mer info kommer i dagarna.

Men nu slocknar mina ögon vilken sekund som helst, haha.

/ Lillanilla.                   I will always remember this moment...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback