Paarty all night long..

Hejsan.

Idag vaknade jag vid halv 12 tiden och sen gick jag ner och åt frulle med Mamma :)

Sen ringde jag och väckte min lilla alkis; Jennifer. Haha, hade lite update och sådär.
Sen fixade jag mig lite snabbt och sen åkte jag med Mamma in till stan och mötte upp Jennifer.

Sedan handlade vi lite dricka och sådär inför kvällen.
Sen hem igen :D haha.

& nu sitter jag här, har precis kommit ur duschen och så.
Väntar just nu på att Jennifer ska komma o hämta mig.

Sen ska vi käka middag hemma hos henne och så, lite uppladdning inför kvällen. ;) grr!

För ikväll blir det paaarty all night long, fett pepp! :D

Men nu ska jag kila så jag hinner packa de sista här, hörs imorrn ^^

/ Lillanilla.                run the show ^^


Får bli en outfit bild från i Onsdags.. enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback