Malmö Arena.

Hallåj!

Igår sov jag ut ordentligt, kände att jag behövde det. :)
Sen fixade jag och dona på rummet.

& när jga stod och packa inför träningen så kom Pappa och sa att jag tydligen inte alls skulle träna utan följa med familjen&släkten och kolla på Invigningen av Malmö Arena!

Riktigt kul! :D Så jag fixade till mig och sådär, sen stack vi och mötte upp resten av släkten.

Hela invigningen var klockren från start!
Det var verkligen en upplevelse som jag var glad att få bevittna.. allt var riktigt coolt! :D
Speciellt när vi satt högst upp.. lagom högt kan jag ju säga!!

Iallafall, föreställningen var slut vid 12 så då begav vi oss hemåt.
Sen däcka jag rätt snabbt, man var ju helt slut på krafter :D

& förresten, måste ju bara säga att Percy Nilsson.. han är förmodligen kungarnas kung!
Vilken man, herrejesus!!

& idag vaknade jag vid 10 tiden, åt frukost och sådär.
Sen har jag rensat ut lite gammalt skit i min klädesgarderob och skogarderob.
Såå skönt att bli av med lite skit. Ger mig en chans att handla nytt ju! ;) Haha.

Ikväll får vi dock se hur planerarna ser ut.. Idolmyskväll med Sandra&Jennifer eller Utgång med Sara&Caroline (?)
Jadu.. vi får se vad plånboken vill ge mig :D höhö.

Söndag är nog den dagen jag ser mest fram emot för denna helgen.. hihi. ♥

Menmen, nu ska jag kila ner och fixa något att äta.

/ Lillanilla.            do it '

  
   

Lite blandade bilder från kvällen.. mindre bra kvalité men dom duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback