Jobb.

Hellu.

Mja, åkte somsagt till Dennis igår. :)
Blev lite mys och sådär bara, ett bra avslut på en bra dag liksom.

Vaknade kl 6 imorse, som vanligt när man sover hos honom. ^^ Haha.
Sen släppte han av mig hemma innan jobb.

Själv hade ju jag i tankarna att jag skulle vara hemma idag, för jag var ledig.
Men icke!
Syrran ringde och sa att dem behövde mig idag och imorgon.. så visst, jag ställde såklart upp!

Riktigt skönt med så mycket jobb numera. :)
Bara positivit att dra på sig mer erfaranhet ju.

Slutade iallafall kl 3 idag, åkte och hämtade mina systerbarn på dagis och fritte.
Och nu är jag hos syrran och inväntar henne att hon ska komma hem från jobb.

När hon har kommit hem så sticker jag till Dennis, som ska bjuda mig på taccos ikväll.
SÅÅ mums, hihi!
Kommer säkerligen bli lika mysigt som vanligt. ♥

Sen imorgon blirre jobb igen.. 9-17.
Sen fussball :D

Men nu ska jag kila, harre gött.

/ Lillanilla.          EEEAAAAT MEEEEE SUUUUCKKKEEERRRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback