Galen lördag.

Tjallå!

Mja, igår kom iaf jennifer&sofia hit.. så blev det fix och sådär.
Sen åkte vi vidare till Limhamn och hem till kevin :)

och där befann sig redan 2 av hans killkompis, och paula såklart! :D
sedan började allting.. hade sjukt trevligt faktiskt :)

Vid 12 kom vår taxi, som tog oss till Slagt.
Där blev det ock ingen jackpott.. vi kom inte in (?) hemskt, men sant.

Så vi gick bort till Lilla och satte oss på Gökboet, där det var livat :D

Sen satte vi där i någon timme.. och när vi är påväg ut så..
.. tar någon tag i mig och skriker; NIILAAAA!!!!
Och det var ju sara&milla, oh.. så glad jag blev att se dom! :D

Då visade det sig att dom hade suttit typ några bord bort ( dock en vägg imellan ) och inte sett mig/oss :(
Menmen, sen blev det lite snabbt update och sådär, sen promenerade vi bort till MAX. Haha :)
Och ja, ni kan kalla oss feta.. men det var helt klart värt det. OMG, glömt så gott där verkligen är! Haha.

Sen tog vi bussen till svedala.. sofia stack med sin lilla päran :D och jennifer hem, och jag till dennis :)
Där jag mötte en fu-u-u-ull dennis.. haha, så söt!

Blev lite mys och sådär, sen somna vi gott. :)
Och idag, väckte jag dennis vid 9.. haha, lika gott åt honom! ^^

Busade runt och sådär, jag jaga honom.. ;) hehe!
Sen körde han mig till jennifer, där det blev frulle och lite chitchat! ♥

Vid 12, kom mamma och hämtade mig.. sen har jag bara chillat typ. :)
Varit inne hos syrran och sådär och lekt lite.

Nu, har jag dock precis duschat och fixat mig.. pappa ska strax köra mig till dennis. :)
Sen blirre filmys och så där hemma ikväll, äälskar söndagar!

& förresten.. här kommer gårdagens och nog årets kommentar..
( jennifer sofia och penilla går på gustav.. )

jennifer; du är som skosula....
nilla; lika sur..

HAHAHAHAHAHAHA, asså jag skrattar fortfarande lika mycket som jag gjorde igår!!
Fyfan vad du är sjuk jennifer shullan ekelund..men, jag älskar dig så enormt mycket!! ♥
Menmen, nu måste jag sticka och packa väskan iallafall.. harré gött!

/ Lillanilla.           i'm happy, sooo happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback