Fredagkväll.

Tjena.

Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt.. och skönt har det varit.

Skulle följt med jennifer och paula på fest i Lund, men det blev aldrig så. =/
Får ta igen det nästa helg eller så. :)

Känns som alla tjejerna är ute och festar idag förrutom jag.. haha, är jag duktig eller vad? :D

Under kvällen har jag varit inne hos syster och haft lite idolmys med ostbricka och sådär.
Och JA, Kevin är fortfarande kvar.. my god! Vilken röst.. återigen.. sinnes :)

& nu sitter jag här, ellerja.. ligger jag i min säng.. är helt slö känner jag.. ångest!
Fast, jag ska faktiskt gå och lägga mig strax..

Hade jättesvårt och sova inatt, så man är rätt trött nu.. så bingen blirre snart iaf.

Imorgon, ska jag först in till stan en snabbis och fixa lite saker inför kvällen med jenni
Sen blir det party på kvällen, fett najz!

Måste bara påpeka att Malmö Redhawks, vart fan är ni påväg?
Jag förstår helt allvarligt talat inte.. vinst x 2 mot serievinnarn Leksand...
Men förlust mot Västerås? HUR går det ihop? Tabellen är ju helt crazy nu, minst sagt.
Men man får väl vad man förtjänar antar jag..
Spelar man inte bättre så förtjänar man fan inte mer än en tredje plats!!
Nej, se till och skärp er nu förfan!

Äh, nu orkar jag inte mer.. bingen var det ja! Nattinatt..

/ Lillanilla.          Du är så pinsam, att du inte förstår det själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback