FÖRJÄVLIGT!

Hello.

Hann aldrig uppdatera igår, hände en himla massa..

Dagen började med att jag blev inringd till att jobba 10-14.30
Hur chill som helst, jag gillade läget iaf ^^

Efter jobb kom Mamma och hämtade mig, och då körde vi hem..
Jag städade sedan undan på rummet och så.. duschade & fixade mig.

Sen var det dags för jobb #2.. 17-21.
Chill det också :)

När jag slutade kom Dennis och hämtade mig, sen körde vi hem till mig :)
Såg lite hockey och sådär, sen såg vi filmen Dennis hade med sig.
Hannibal Lecctor.. riiiktigt sjuk.. tur jag hade Dennis brevid mig.. :$ hihi.

Däckade sedan vid 1 tiden, kom på att klockan bara hade runnit iväg.. :P
Sen vaknade vi vid 6 imorse.. eller jag gjorde, ;) Sen väckte jag Dennis..... ;) hihi.

Vid 7 tiden, körde Dennis till jobb.. då gick jag ner och åt lite frulle och fixade mig.
Sedan körde Mamma mig in till jobb, jag börja 8.. sen slutade jag 16. :) Så det var chill.

Efter jobb, kom Mamma och hämtade mig.. sen körde vi hem.
Åt lite snabbt och sådär, fixade mig och sen var det dags för hockeymatch!

Hämtade upp Caroline på vägen och sådär, sen vidare till arenan.
Matchen vill jag inte ens prata om.. FÖRJÄVLIGT av malmö, minst sagt!!
Är så jävla trött på detta nu.. när FAN ska förändringen komma? Som ALLA väntar på?!

Aja, nu orkar jag inte mer.. ska faktiskt hoppa i säng nu.
Jobb imorgon igen.. 8-16, hoppas dagen går lika snabbt som idag :)

God natt, gott folk.

/ Lillanilla.          can't get better then this..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback