Farsdag.

Tjoo.

Idag, vaknade jag vid 11 tiden när Dennis ringde och väckte mig.. fybubblan vad trött jag var.

Gick upp och käkade frulle tillsammans med mami&papi iallafall.. gratta papi Farsdag och så.

Sen hoppade jag in i duschen och fixade mig, sen åkte jag hem till Dennis vid halv 2 tiden.
Och där har jag tillbringat min dag.. vi såg film, käkade middag och latade oss mest.
Hur mysigt som helst!

Nu har jag precis kommit hem från Dennis, så nu ligger jag bara här i sängen och latar mig mer eller mindre.

Imorgon, ska jag in till stan och fixa lite.. sen försöka få en tid och fixa naglarna.
Sedan tifofix med Nina o comp :)

Nu ska jag dock gå ner o tvätta av mig sminket och sådär, och lägga mig och se på Vänner.

/ Lillanilla.         sex dagar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback