En ny vecka.

Hallå.

Mja, igår så blev det ändrade planer.. haha.
Dennis kom hit och hämtade mig istället, sen körde vi och handla godis :)

Körde sedan hem till honom och chillade framför tvn typ.
Blev lite bus och sådär, såklart. Att han alltid ska jaga runt mig i lägenheten.. haha.
Men, varför klaga? :D haha!

Sen såg vi film och sådär, lika mysigt som vanligt. ♥

Däckade sedan vid 12 eller nått, sjukt trötta var vi då..
Sen vakna vi 6 imorse, som vanligt.

Blev lite morgonmys och sådär, sen steg vi upp.
Dennis släppte av mig hemma på hans väg till jobb..
Då jag bara hann byta om och fixa mig snabbt som attan sen åkte jag med pappa, mamma, tess och linus påväg till jobb&dagis.. haha :) rena rama svenssonsvensson.. haha!

Iaf, kom till jobb i tid.. ungefär, :D haha.
Men det gick bra.. slutade 16 idag, så det var chill.

Var väl hemma vid 5 eller nått, sen hade jag update samtal med Caroline.
Ingen förstår mig så bra som du, I LOVE YOU! ♥

Och resten av kvällen har jag inte gjort för mycket.. vilket har varit skönt.
Det är ju dags för en ny vecka nu så det är bara till och tagga!

Imorgon, blirre jobb.. 07.30-16 sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. :)
Kanske träffa Sandra? saknar dig iallafall, och du.. du kommer klara detta!
Vi finns här, every step on the way. ♥

Och nu, har jag precis pratat klart med dennis i telefon.. :)
Ska strax lägga mig faktiskt.. har börjat få ont i halsen ( pssst, dennis fel :D ) såja.

Menmen, sleep tight.
 
/ Lillanilla.        Det gäller bara att stå på sig, sålänge man tror på dig själv.. klarar du vad som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback