1:a advent.

Heeey.

Mja, gårnatten var helt kaos.. inte roligt alls! :(
Men som tur löste det sig till slut.. och det är jag glad över!

& idag, vaknade jag&dennis vid 10.. ( vi som skulle sova ut.. haha. )
Blev mys och sådär i sängen ett tag.. sen fixade dennis lite maud till oss.

Så såg vi på Idol osv :)

Förmiddagen&eftermiddagen var peerfekt, mysigast ever! ♥

Vid 3 tiden kom mamma och hämtade mig, sen åkte vi hem.
Fixade till mig och sådär, sen chillade jag bara.. tills det var dags och sticka igen. ^^

Stack in till stan, där jennifer kom och hämtade mig. :)
Sen körde vi vidare till Kockums, där dennis&micke och deras företag skulle lira hockey!

Och vilken syn för gudarna.. haha, SÅ jäkla ball och se :D
& micke, grattis till målet.. sååå snyggt! :D

Efter matchen stack jag&jennifer och käkade på donkis. :$ MUUMS!
Sen körde hon mig hem :)

& nu är jag hemma.. sjukt trött om jag ska erkänna det.. haha! :)
Är förmodligen ledig från jobb imorgon, vilket betyder att jag ska soooova ut!

Sen ska jag fika med Caroline och handla lite julklappar :)
SOM jag saknar dig gumman.. inte träffats på hur länge som helst ju.. ♥

menmen, nu ska jag slänga mig i bingen och se på lite vänner. :)

Godnatt gott folk.
 
/ Lillanilla.                         glad 1:a advent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback