081111

Tjaa.

Idag, eller rättare sagt inatt har jag sovit enormt oroligt.. vet dock inte varför.
Känns konstigt.. fast o andra sidan, så har man ju en del tankar i sin hjärna.. hemskt.

Men iaf, idag vaknade jag vid halv 11.. fixade lite och så, käkade osv.
Sen hoppade jag in i duschen & fixade till mig.

& precis, blev jag klar.. bra va? :D
Ska snart gå ner till stationen och ta tåget till Jennifer.. ♥
Ska följa med henne när hon ska göra sin andra tatto idag.. poh!
Hur du klarar av det kvinna är och föreblir ett mysterium.. ;)

Sen ikväll ska jag leka med Sofia. ♥
Ska bli myysigt.

Var planerad shoppingdag idag, men i detta vädret så blir man ju bara deppig.. usch!
Så det får bli en annan dag. :) Förmodligen Fredag? med Sandra

Men nu måste jag kila, kanske skriver ikväll.

/ Lillanilla.           du och " det " berör mig inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback