What's better then love?

Jimmy Svensson.
Hur ska jag ens kunna förklara?
.. I ord hur mycket du betyder för mig?
Du är den pusselbiten som har fattats, det är du verkligen.
Vi har varit bästa vänner i 3 år och nu, är du helt plötsligt så mycket mer.
Vi har delat bra, som dåliga tider ihop.. och klarat oss igenom dem!
Det är str heder till oss, verkligen!
Du är helt fantastisk som vän, och heelt underbar som " mer än vän " haha. :)
För att sammanfatta; Du är UNDERBAR!
Och din dikt, som du skrev till mig.. den gav mig tårar, verkligen. Så, Tack.
Kände bara att jag ville få detta sagt, för dig och alla andra.
Glöm aldrig bort att du är värdefull hjärtat, och framförallt att du är M I N ! ♥

image406

Kommentarer
Postat av: Jimmy

asså... att du bara kan göra en så jävla glad alltid din jävla underbaring . helt sjukt . du är .. ja vad är du . vet inte vad jag ska säga . vet bara att JAG TYCKER OM DIG SÅ SINNESSJUKT MYCKET PERNILLA LUNDBERG ! och att du är så jävla mycket MIN nu . min finaste älskling (L)

2008-05-30 @ 18:07:56
Postat av: malin

naaw vad sött den dikten vill jag me läsa ju puss puss

2008-05-31 @ 07:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback