Utgång!

Tjoho.

Igår började dagen med att jag käkade frulle med mammi&pappi.
Sen gjorde jag iordning mig, och åkte in till stan med mamma.

handlade födelsedagspresent till caroline. :)
och studentpresent till jacob.. finfina grajor!

och sedan åkte vi hem och la oss i solen.. underbart :D

käkade osv, sen la jag mig o vilade en stund. :p
och blev sedan väckt av jennifer vid 7 tiden när hon kom till mig!

haha, lagom seg man var då.. menja :)
gick upp och duschade osv.

Sen hade vi lite mys med dricka o så hos mig :)
Vid 10 tiden, åkte vi in mot stan..
Satte oss på Lillatorg och efter ett tag kom även grabbarna.

Sen vid halv 12(?) begav vi oss till Buddha.. :)
Kvällen blev lyckad, som vanligt :D hihi.

Tack vare Jennifer, mitt hjärta. ♥

Vid halv 4 tog jag&jennifer bussen hem.. lagom trötta. :P
Sen däcka vi typ dirr när vi kom hem..

& vaknade vid 11 tiden idag.. är enormt trött nu dock! :P
Vid 1 tiden körde pappi mig till jimmy.. där jag är nu :)

Ikväll blir det bara massa mys skulle jag tro :)
Bakfull som man är.. iisch!

menmen, nu ska jag kila iaf.
för snart kmr jimmy&micke hem från beachen :)

/ Lillanilla.            somliga dagar är lättare än andra...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback