Uppdatering..

tjena!

Är riktigt seg med att skriva om dagarna, men jag hinner för tusan inte! :P

Iallafall, nu är veckan snart slut.. så det får bli en kort sammanfattning.

I måndags, spårade våra datorer ut fullkommligt.. ingenting funka!
Så jag tillbringa iaf min dag med Sandra, riktigt mys!

& i tisdagas, stekte jag i trädgården hela dagen typ.. naajs!
och sen träna jag på kvällen.

sen dök grabbarna upp på träningen.. och efter det åkte vi hem till mig.
dom lagade problemet med datorerna.. ellerja, Micke gjorde.. Tack! :D

Efter det körde vi och käka, mums!

Sen däcka jag typ när jag kom hem.. :P hihi.

& i onsdags, började dagen med att jag stack upp till stan och träffa folket..
sen fikade vi och så.. älskar verkligen detta vädret, guuud! :D

Sen vid 5 tiden, mötte jag&sandra upp Mamma så åkte vi hem.
Sen tillbringa jag min kväll med Sandra, min lilla bebiiis!

& idag, vaknade jag vid 10 tiden.. blev väckt, på ett numera " normalt " sätt :) hihi.

Duschade osv, sen åkte jag in till stan.. fixade lite.
Och sen åkte jag hem.. och la mig o stekte i trädgården..

Sen låg jag där resten av dagen typ.. :D
Vid halv 6 kom Mamma och hämtade mig och körde mig till tränigen.

& nu har jag precis käkat & sitter här. :)
ska snart slänga mig i sängen och kolla på tv tror jag.

Måste bara påpeka att jag har världens bästa tjejer!
Som jag älskar otrooligt mycket.. vad skulle jag gjort utan er. ♥

Nu ska jag iaf ner och se klart hockeyn med Pappa. :)
Hejja Sveriiiige!

& förresten.. appropå hockey, vad FAN håller MIF på med?!
Peter fucking Andersson?! PETER ANDERSSON?!
Detta är heeeelt sjukt.. jag trodde dom hade nått sin gräns, MEN ICKE!
usch&tvi.. pinsamt värre!

aja!

/ Lillanilla.      no promises... gamla minnen, blir nya underbara! ♥

image368

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback