Tröööött.

Hey! :)

Idag, vaknade jag vid 7 tiden..
Gick upp och gjorde vid mig, sen tog jag bussen hemifrån kl 8.

Började jobba kl 9.. och det har varit en undrbar dag faktiskt.
Varit ute hela dagen typ, ääälskar detta vädret :D hihi.

Efter jobb, promenera jag till träningen.. känn på den ;)
Började träna kl 6-halv8.
Lirade hela träningen idag, riktigt skönt! :)
Skönt o göra lite mål iaf :D hehe!

Sen kom Mamma och hämtade mig, så körde vi hem :)
När vi kom hem, ringde Anne mig och sa att Alexandra hade glömt sin mobil i min väska.. ^^

Så vi fick köra tillbaka till träningen med den.. haha :D
Fjantmaja alltså :D

& nu sitter jag här.. har precis pratat med Caroline o så. ♥

haha, roligaste grejen idag på jobb..
En liten flicka kommer fram och frågar om Tess är min mamma..
hahahaha, och jag bara DOG av skratt.. fyfan! :D
Jo, men syster.. du var nog 12 år när vi födde mig.. vi kör på det ;) hahahah!

Helt sjukt alltså :D menmen.

Nu, ska jag iaf ner och borta tänderna.. sen lägga mig i tid. :)
Ska till badet imorgon med jobb, så jag börjar inte jobba förrens 10. GITT! ^^

Godnatt folket. ^^

/ Lillanilla.          & Jimmy, du är den finaste som finns och jag tycker om dig mest!

image384
hahaha, kolla schtekarN i sunny beach -07.. ^^ shit, vilka minnen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback