Sliten...

Hooj!

Idag vaknade jag vid halv 7 tiden imorse..
lagom död. Somnade kl 1 inatt.. kunde inte slita mig från en viss person.. :)

Iaf, åkte och jobba kl 7.. började halv 8. :)
Sen slutade jag redan kl 2 idag.. sköönt!

& efter jobb, åkte jag upp till stan och träffade Jimmy. ♥
så gick vi och åt lite glass.. sen stötte vi även på Krille&Jonas.

Så gick vi en runda, jag kollade på skor o så..
Vill hitta ett par vanliga svarta fina pumps.. men icke! :(


Aja, får fortsätta kolla. :)

Åkte hem vid 4 tiden.. hem och käka, bytade om..
Sen kom Mamma och hämtade mig, och körde mig till träningen.

& sen kom Mamma även och hämtade mig efter träningen.
fick reda på idag att det är myycket matcher nu..
match borta mot vellinge på söndag, PEPP!
match hemma mot skurup på torsdag, PEPP!
och match hemma mot olympic nästa söndag.. MEST PEPP!

shit.. måste fixa minst en vinst iallafall. :)

& nu ikväll har jag bara myst framför tvn..
kollat på desperate housewives, såklart!
och nu har jag precis fått min dagliga dos av Caroline.
hon är den bästa, & jag äääälskar henne! :)

Strax väntar dock bingen på mig.. löjligt trött är jag.
Har sovit 14 timmar på 3 dygn..iisch!
Så imorgon blir det sovmorgon :D

Sen blir det jobb igen på torsdag och möjligtvis fredag(?)

Nu, blir det dock mitt godnattsamtal med Jimmy i vanlig ordning.. hihi. ♥

Godnatt!

/ Lillanilla.                             sooommmaaar, fett mycket kärlek!

image382
ääälskar verkligen denna bilden på mig&caroline.. fyfan! :) Din lilla underbaring! ♥

Kommentarer
Postat av: jimmy

tack för en jättemysig dag i stan sötnos :)! du är underbar (L)

2008-05-13 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback