Shopping.

Tjaaa!

Idag, vaknade jag upp brevid min baby..
Lika underbart som alltid, hihi.

Åt frulle osv, sen begav vi oss in till stan..
Mot Mobilia rättare sagt.

Blev enoormt mycket shopping där. ^^
Blev superdupernöjd!

1 sommarklänning.
1 st jeans.
1 st pikétröja.
1 st blus.
1 st bikini.

Bilder kommer nedan på sakerna. ^^
Dock inte på bikinin, inte orkat ta på den ännu.
Får bli en annan dag :)

Sedan vid 2 tiden begav jag mig in mot stan..
Jag skulle till tandläkarn ju.. och då åkte min baby hem :(
Tack för igår & idag, du är underbar Jimmy. ?

Tandläkarebesöket gick på 2 min, king som man är! ^^
Sen åkte jag him.

Satt en stund och pratade med Mamma, sen begav jag mig till jobb #2.
Efter en timme kom Caroline och gjorde mig sällskap, mitt hjärta! ?

Och sen slutade jag vid halv 9 ungefär.
Och då åkte även Caroline hem. och jag gick hem :)

GICK, så lite träning fick man idag.. även fast man inte träna fotboll idag.
Men, är taggad tills på torsdag istället ^^

Sen ikväll har jag bara tagit det lugnt.. kollat på DH har jag också gjort, såklart!
Vad är en tisdag utan DH liksom? :D

Och nu sitter jag här, smsar med Alexandra typ.
Liv? Hm, nej :D

Men, ska ändå snart hoppa i bingen.
Jobb #1 imorgon.. haha, jobba med syrran dvs :)
Sen blir det kalas för min systerson som fyller 9 år imorgon! :D

Men nu, lite nörd.. sen bingen somsagt.

GODNATT!

/ Lillanilla.                       ska man stå på sig, eller vika sig?

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback